یه خاطره بانمک....

هرچقدرخاطره غمگین گفتم بسه دیگ میخوام خاطره دیشبوبگم....

که بازم به ارزوم رسیدم ودیدمش ولی این یکی خیلی بامزس دوست دارم تااخرش بخونین....

رفته بودیم پارک مطمئن بودم میاد خلاصه عین همیشه اومدومنم عین دیونه ها فقط میخواستم..

پیشم باشه وجایی نره

گذشت وگذشت وقتی میخواستیم بریم چرخ وفلک ولی حامدباخواهراشو...

مامانش رفتن قدم بزنن اونوقت نبودن اون لحظه به قدری دلم گرفته بودکه خدامیدونه...

قربون اون بزرگی خدابرم دودیقه نشداومد وقرار شدبریم کشتی نوح الهی دورش بگردم...

نمیدونین که چقدنمک میریخت اولش که نشتیم هی مسخره بازی درمیاورد میگفت....

یاامامزاده بیژن من نمیخوام سوارشم یاعلی من هنوز جونم و ای زاین مسخره بازیا...

وقتی راه افتاد میله ماها محکم نبود یعنی داشت میمرد ازترسا دادمیزد...

دادمیزد غلط کردم اقانگه دارجون مادرت دادمیزد منم ترکیده بودم ازخنده ...

هی میومدم جلومیخندیدم دادمیزد سرم میگفت نیلوفرتکون نخور خطرناکه...خجالتی

منم که داشتم ذوق مرگ میشدم دیگ داشتیم پیاده میشدیم به اون مسئول دستگاه میگفت..

اقا این صندلی راستیه نجس شده یه اب بکش اینو....خیلی خوش گذشت دورش بگردم الهی

 

 



نظرات شما عزیزان:

AmirHossein
ساعت1:18---21 آبان 1393
فضای مجازی واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست ... !

واسه سر زدن به اونی که دوستش دارن...

ولی دیگه ندارنش...!

برای آروم کردن دل خودشون میرن توی پروفایلش...

با یه دنیا حسرت و خاطره فقط سکوت میکنن :|

و کامنت دوستای تازشو میخونن ...


mahdi
ساعت16:54---26 مهر 1393
درود.
ببخش من ی چن روزی نبودم برا همی تعداد نظرام یکمی زیاد شده لذا نتونسم زیاد پستاتو بخونم جبران میکنم در اتیه نزدیک فقد اومدم دعوتت کنم وبم
منتظرتم ب صبرانه!!!!
فدات


majid
ساعت2:48---20 مهر 1393
سلام دوست گلم بعد از چند وقت دوباره سر زدم ببخشید زیاد نمیتونسم بیام مثل خمیشه مطالب خوبی داری خوشحال میشم بازم مثل قبل به همدیگه سر بزنیم ممنون منتظرم

فقط تاریکی میداند/ماه چقدر روشن است/
فقط خاک میداند/دست های آب چقدر مهربان معنی دقیق نان را /فقط آدم گرسنه میداند
فقط من میدانم /تو چقدر زیبایی!!!


شهرام عشقی
ساعت12:03---3 مهر 1393
بسیار عالی

mahdi
ساعت13:00---2 مهر 1393
دمت گرم چ قالب باحالی انتخاب کردی

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت23:07---30 شهريور 1393
salam abjii mer30 be webam omadiiii webet khili khobe mowafagh bshiiiii

behzad
ساعت18:04---11 ارديبهشت 1393
کاش هیچوقت امید هامون نسبت به بعضی ها نا امید نمیشد.
ای کاش خدااااااااااااااااااااااا


.آسانا.
ساعت15:53---12 اسفند 1392
خیلی وب قشنگی داری گلم. حرفاتم قشنگه گلم.ایشالله بهش میرسی ابجی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 شهريور 1393 ا 22:12 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.